1. Nájdite váš lístok
Vaše aktívne lístky nájdete v Zákazníckom účte kliknutím na ikonku používateľa v pravom hornom rohu obrazovky a položku „Moje lístky”.
Zmenili sa vám plány? Stornovať cestovný lístok na medzinárodné spoje Slovak Lines je rovnako jednoduché ako si ho kúpiť.
Lístok na medzinárodné spoje Slovak Lines môžete stornovať aj v deň cesty. Musíte tak spraviť najneskôr 15 minút pred plánovaným odchodom spoja, v opačnom prípade vám bude účtovaný poplatok vo výške 100 % z ceny lístka.
Po stornovaní lístka obdržíte e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu stanoveného prepravným poriadkom.
Zakúpený cestovný lístok sa nedá zmeniť na iný dátum a čas. Vďaka bezplatnému stornovaniu a voucheru si však môžete vzápätí kúpiť nový lístok podľa toho, ako vám najlepšie vyhovuje.
Lístky na niektoré spoje nie je možné stornovať. Patria sem najmä spoje príležitostnej dopravy: sezónne linky, zájazdy na koncerty a ďalšie.
Stornovať lístok je najjednoduchšie, ak ste ako používateľ zaregistrovaný na našom webe. V takom prípade tak môžete urobiť priamo v detaile lístka podľa tohto návodu.
Ak vám viac vyhovuje mobilná aplikácia Slovak Lines, zakúpený cestovný lístok môžete stornovať priamo v nej. Postupujte podľa tohto návodu.
Treťou možnosťou je stornovanie lístka priamo cez formulár na tejto stránke. Určená je najmä zákazníkom, ktorí nie sú zaregistrovaní používatelia Slovak Lines a nemajú nainštalovanú mobilnú aplikáciu.
Cez formulár je možné stornovať celý nákup naraz. Ak sa rozhodnete pre storno cez web alebo aplikáciu je potrebné stornovať každý lístok samostatne.
Ak ste registrovaný používateľ prihlásený na webe Slovak Lines, najjednoduchšie je využiť tento postup:
Vaše aktívne lístky nájdete v Zákazníckom účte kliknutím na ikonku používateľa v pravom hornom rohu obrazovky a položku „Moje lístky”.
Vyberte si lístok, ktorý si želáte stornovať. Ak ide o spiatočný lístok, kliknutím označte, či si želáte stornovať jednu alebo obe cesty.
Po stornovaní lístka vám na emailovú adresu vášho Zákazníckeho účtu príde e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu určenom prepravným poriadkom. Aktívny voucher nájdete aj v Zákazníckom účte v položke „Vouchery”.
Ak vám viac vyhovuje mobilná aplikácia Slovak Lines, zakúpený cestovný lístok môžete stornovať priamo v nej.
Vaše aktívne lístky nájdete v menu po kliknutí na položku „Moje lístky”.
Vyberte si lístok, ktorý si želáte stornovať. Otvorte si detail lístka a posuňte dole na tlačidlo „Stornovať tento lístok“.
Po stornovaní lístka vám na vašu zaregistrovanú adresu príde e-mail s voucherom v hodnote stornovaného lístka v rozsahu určenom prepravným poriadkom. Aktívny voucher nájdete aj v menu v položke „Vouchery”.