Martin Hanula, nadčasový marketingový riaditeľ
Líder aj tímový hráč
S marketingovým tímom, ktorý vedie, pracuje najmä na digitálnych inováciách, komunikácii a identite. To, že z autobusu Slovak Lines vystupujete spokojní, je aj jeho zásluhou. Za svoj doteraz najväčší úspech považuje spustenie novej mobilnej aplikácie Slovak Lines, ktorá vznikla za neuveriteľné tri mesiace a behom pár ďalších ju začali používať desiatky tisíc ľudí. Ako sám hovorí: „Pracujem s radosťou, pretože mám okolo seba tím úžasných ľudí, ktorí sú zapálení pre to, čo robia. A to je prvý predpoklad úspechu.“
Každý deň na 100%
Ako vyzerá bežný deň Martina Hanulu? „Deň začínam rannou kávou, po ktorej vybavím všetky urgentné e-maily. Väčšinu času potom trávim na pracovných stretnutiach.“ Počas nabitého dňa si však vždy nájde čas na tímový brainstorming. Práve tu vznikajú skvelé nápady, ktoré sa vzápätí menia na realitu.
Nič nie je nemožné a do všetkých výziev sa Martin spolu s tímom púšťa naplno: „Najväčšou výzvou je v tejto chvíli úspešné a plynulé spustenie novej autobusovej stanice. Ako by povedal Steve Jobs, toto bude tá naša stopa vo vesmíre’.”
Kreatívny a inovatívny
Jednou z najviditeľnejších vecí, na ktorej sa Martin podieľal, bola nedávna online kampaň k výročiu 17. novembra postavená na ASMR videách z roku 1989. „ASMR kampaň je asi najkreatívnejšia vec, ktorá sa nám podarila. Témou november 1989 žije každý rok celá naša krajina a tento rok sme sa rozhodli prihlásiť sa k tejto téme aj my. Použili sme k tomu úzko spätý produkt, naše autobusy do Viedne, a zabalili ho do formy ASMR videí, ktoré teraz valcujú internety. Využili sme insight, že o cestovaní na Západ sa pred novembrom 89 mohlo len šepkať a dnes je to vďaka Slovak Lines rutina. Našou kampaňou sme zaujali tisíce mladých ľudí, influencerov, aj veľké médiá. Výsledné čísla boli naozaj skvelé.“
Martin už teraz vidí Slovak Lines ako jednotku v oblasti mobility. A hoci je to dnes ešte len budúcnosť, značka si svojim prozákazníckym prístupom už teraz pripravuje cestu k cieľu. A to, že cesta samotná je niekedy dôležitejšia ako cieľ, v Slovak Lines všetci veľmi dobre vieme.